مدیرعامل آبفای گیلان در هفته ارتباطات و روابط عمومی: اقدامات روابط عمومی آبفای گیلان درافزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، همزمان با هفته ارتباطات و رابط عمومی مدیرعامل این شرکت از کارکنان دفتر روابط عمومی ابفای گیلان تقدیر و تشکر کرد. سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در دفتر
جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، همزمان با هفته ارتباطات و رابط عمومی مدیرعامل این شرکت از کارکنان دفتر روابط عمومی ابفای گیلان تقدیر و تشکر کرد.
سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی از تلاش کارکنان این دفتر در سال گذشته تقدیر وتشکر کرد و افزود: اینک روابط عمومی آبفای گیلان در نقطه خوبی ایستاده و با تلاش و همت مدیرت و کارکنان این دفتر خواهد توانست برنقاط قوت خود بیافزاید.
مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای ارتقا فرهنگ رعایت الگو و مدیریت مصرف آب انجام شده گفت: با توجه به شیوع بیماری کرنا و نیاز به افزایش مصرف توسط مشترکین دفتر روابط عمومی اقدامات خوبی در راستای اطلاع رسانی از وضعیت تامین و توزیع آب سالم انجام داد که قابل تقدیراست.
حسینی ارتباط دوسویه با مردم و اصحاب رسانه را لازمه ارتباطات دانست و گفت: انتظار است با رصد لحظه ای رسانه ها و پایگاه های خبری در جریان پیشنهاد ها و انتقادات قرار گیریم، چرا که بسیاری از مردم نظرات خود را به رسانه ها منعکس می کنند و با این کار می توان قدم های مثبت تری در راستای ارائه خدمات به مشترکین استانمان برداشت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰